Regulamin konkursu Grant Rektora 2024
Uwaga!
W przypadku podpisania umowy w sprawie praw do wyników powstałych przy realizacji projektu przez Przewodniczącego Koła:
14 stycznia 2024 - nieprzekraczalny termin składania wniosków
15 stycznia 2024 - 1 lutego 2024 - ocena formalna wniosków
2 lutego 2024 - ogłoszenie wyników konkursu
9 lutego 2024 - termin składania preliminarzy
12 lutego - 1 marca 2024 - szkolenie z prowadzenia grantów + szkolenie BHP
19 lutego - 18 października 2024 - termin realizacji projektów
18 października 2024 - ostateczny termin zamknięcia rozliczenia finansowego projektu
w Dziale Spraw Studenckich
31 października 2024 - ostateczny termin składania do Pełnomocników Rektora ds. Kół Naukowych sprawozdań merytorycznych z realizacji projektów
W dniu 30 stycznia 2024 roku w godzinach 12:30-15:30 w sali 106 w Rektoracia odbyło się posiedzenie Komisji Konkursowej Grant Rektora 2024.
W pracy komisji wzięli udział:
W trakcie pracy komisji:
Wnioski i postanowienia: